Egy kis Welcome Drink... :D

Sziasztok! Örülök, hogy idetévedtetek! Ez a történet teljesen egyedi, nincs valóságalapja és csak úgy kipattant a gondolataim közül egy szép napon! :) Megesik az ilyen, nem de? :D Remélem elnyeri a tetszéseteket a design is, de ha bármiféle ötletetek, javaslatotok lenne, nagyon-nagyon szívesen várom, a lejjebb hirdetett e-mail címemre! Legyen ez akár úgymond a külsőségekkel, vagy a tartalommal - a sztorival kapcsolatban... bármivel, tényleg! :) 

Még egyszer köszönöm a látogatást! Nagyon szívesen benézek hozzátok is, - ha van hasonló oldalatok - ha hagytok egy címet a chatben! 

Kellemes időtöltést a blogon!


Rékaa.

Következő rész (=

19. fejezet : fúú, most nagyon összejött minden, ne haragudjatok nem fog menni, de egyáltalán zavar bárkit is, ha nincs fejezet? Nem hiszem :/ 

Milyen nyelven szeretnéd? :)

Milyen az oldal ötös skálán? A teljesen őszinte válaszokat szeretem, hogy tudjam, min kell változtatnom! Segítsetek egy pindurkát! (:

2010. október 3., vasárnap

Nagyon sok hajrá, ragadjatok tollat! (:

Sziasztok! (=

Bele is vágok a közepébe...  Tudjátok ti is, hogy milyen divat lett a novellapályázat mostanában. Szerintem nagyon klassz, hogy van ilyen lehetőség megmutatni ki mit tud. Én is szeretnék hirdetni egy ilyet. :))

Remélem lesz hozzá kedvetek, és nem csak a gyakorlott blogosokra gondoltam feltétlenül de az ő munkájukat is nagyon szívesen várom. Hanem azoknak a művét is, akik még nem nagyon próbálgatták magukat ebben a műfajban. Vesztenivalója senkinek sincs, és lehet, hogy többőtökben is egy szikrája megvan a tehetségnek, miért ne csináljunk tűzijátékot? :D

Ezzel senkire nem akartam semmit ráerőltetni természetesen, csak a saját példámat akartam bemutatni. Ezelőtt nagyon utáltam fogalmazni, ha a suliban feladtak egy fogalmazást, addig nyugtalan voltam, míg kész nem lett. Olyankor fellélegeztem. :D  Aztán én is meglepődtem magamon, mikor éreztem, hogy muszáj lefirkantanom ezt a pár gondolatot, amiből aztán az én saját kis világom született, és nagyon szeretem csinálni. (: Szóval, ha van idő, ötlet és a legfontosabb: Kedv, ne habozzatok tollat/ billentyűzetet ragadni és megalkotni a kis szöveget, amit majd erre a címre elküldötök nekem: reka.maroda@citromail.hu

Két cím tetszett meg a legjobban és köztünk viszont képtelen voltam választani. Az egyik: Felhők közöttez sokat sejtető, és ami nagyon tetszett benne, hogy tényleg mindenféle dologról szólhat, ez a képzeletre van bízva. A másik: Tarka pillangóebben van valami titokzatos, legalábbis szerintem :D Ahányan vagyunk, annyiféle verzió születik meg ennek a címnek a hallatán a fejünkben, kíváncsi vagyok a tiétekre. (:

Egy címről egy irományt küldjetek, de írhattok mindkét címről egy-egy novellát, ha úgy tetszik. Én örömmel veszem ezt, ha valaki így csinálja majd. Tagoltan minimum 3 A4-es oldal legyen, én maximumot nem szabok meg, ahogy jól esik! (: 

A jelentkezéseket 2010.11.10. - ig várom, a névnapomig. Addig van idő átgondolni a dolgokat, de adok időt a megírásra is, mivel a novellákat: 2010.12.10. - ig várom e-mail-ben. Remélem megajándékoztok az alkotásotokkal és szeretnék nehéz helyzetbe kerülni a döntésnél ;)) 

Bármi kérdés merülni fel ezzel kapcsolatban, netán elfelejtettem volna valamiről tájékoztatni titeket, ne habozzatok szólni nekem! :)

Köszönöm, a figyelmet, sok sikert és mozogjanak azok az agytekervények! :)

Rékaa.

45 megjegyzés:

  1. Rendben kedves Alice656! (:
    Melyik címre szeretnél írni? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni! :)
    Én a tarka pillangó címet választom! :)

    VálaszTörlés
  3. Sziaszia! :)
    Okés, máris kint vagy ;)
    Sok sikert! ((=

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én is jelentkeznék a pályázatra.
    És a ,,Felhők között" címet választottam:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Sziaa! ((=
    Már kint is vagy!
    Sok sikert! :D
    Puszii.

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék jelentkezni.
    Tarka pillangók

    VálaszTörlés
  7. Szeretnék jelentkezni Felhők fölött

    VálaszTörlés
  8. Rendben kint vagytok ((:
    Hajrá! ;)

    VálaszTörlés
  9. Szia.
    Én is jelentkezek a pályázatra. A Tarka pillangó című-t választom. Hamarosan küldöm majd a novellát, amint megírtam.
    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Szia! =))
    Oké, kiírlak pillanatokon belül! (:
    Rendben, bár még rengeteg időd van! :)
    Puszi! Sok sikert!

    VálaszTörlés
  11. Szióó!
    Én is szeretnék jelentkezni a pályázatra. A tarka pillangó címmel .)

    VálaszTörlés
  12. Szia! :)
    Természetesen kiírlak és sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia Rékaa!

    Köszi a megkeresést, szívesen jelentkezem én is. Úgy gondolom, a Felhők között címet választom, így első olvasásra! :)

    Üdv: Gabriella

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Én is jelentkeznék a Felhők között-re!

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok! (:

    Már kint vagytok! Sok sikert nektek is! :)

    VálaszTörlés
  16. Sziia.^^
    Én is szeretnék jelentkezni. :D
    A Felhők között címet választottam, hamarosan küldöm a novellát. (:
    Puszi.

    VálaszTörlés
  17. Szia :) A Felhők között tetszik, arra jelentkeznék :)Puszii :)

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! ^^ ((:
    2 Felhők között rendel! :D
    Hajrá, hajrá! =)
    Puszii.

    VálaszTörlés
  19. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a felhők között címmel. Igazából soha nem írtam még novellát, úgyhogy az enyém talán nem lesz olyan fényes...:S de megpróbálom...hisz te mondtad , hogy nincs mit veszteni.:)

    VálaszTörlés
  20. Szia! :)
    Ez, hogy még nem próbálkoztál, semmit nem fog levonni az értékéből kedves Vivien! (:
    Biztos vagyok benne, hogy nagyon ügyes leszel és meglesz az a tűzijáték! ;)
    Puszii. :)

    VálaszTörlés
  21. sya, én is jelentkeznék, a felhők között címet választanám, vmi megfogott benne :) bár írni még én se nagyon írtam, de mit veszíthetek :))

    pusy niki

    VálaszTörlés
  22. Sziaa!
    Úgy döntöttem jelentkezem, ha lesz időm a hétvégéken megírom a novellákat. Címet nem tudok választani ha sikerül mind a kettőről írok(: Remélem lesz rá időm. Ha valamelyik nem sikerülne, akkor bocsi. De a Tarka pillangó cím nagyon tetszik(: Szóval szerintem azt írom meg elsőnek(: Az mindenképp lesz(:

    Franciska(:

    VálaszTörlés
  23. Én is jelentkeznék. (: Címet még én sem tudok, de ötletem azok már vannak (:
    Edina

    VálaszTörlés
  24. Hello!
    Nagyon tetszik az ötlet, és én is szeretnék nevezni :) Ahogy lesz időm belekezdek egybe, főleg a Felhők között, fogott meg, de lehet, hogy a másikkal is írok!

    Ria ^.^

    VálaszTörlés
  25. Szia! Tetszik a Felhők között cím! Szeretnék jelentkezni.

    VálaszTörlés
  26. Na végre van netem! :)

    Sziasztok!

    Rendben csajszik, várom a munkákat! (:
    Örülök, hogy nem volt felesleges meghirdetnem az első pályázatom! :D
    Szóval sok hajrá! ((:

    Ui.: Edina, majd szólj, ha döntöttél és kiteszlek a választott címhez! ;)

    Puszi mindenkinek.

    VálaszTörlés
  27. Szia!!
    Fúú :D Jelentkeztek páran már :)
    Én is szeretnék jelentkezni =)
    Gondolkodtam egy sort melyikhez, de a Tarka Pillangóhoz engem is felírhatsz! :D

    Pus!
    Goof

    VálaszTörlés
  28. Szia Gooffy! :)

    Gyülögetünk, bizony! ((:
    Én ennek csak örülni tudok, bár nehéz helyzetbe leszek döntésnél ;) :D

    Már kint is vagy!
    Sok sikert!
    Puszi.

    VálaszTörlés
  29. Szia! Eldöntöttem, a Tarka pillangó-t választom. (:
    Edina
    (www.mackojunior.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  30. Okés, köszi, hogy szóltál! ((:
    Puszi.

    VálaszTörlés
  31. Szija!
    Én Oliwe-ként jelentkeztem a Felhők között-re, de új profilt kellett csinálom, szóval költözött mindenem, majd megteszed, hogy átlinkelsz? :)
    Előre is köszi, és nagyon tetszik a blogod, meg ez az egész is, már félig kész a novellám ;)

    VálaszTörlés
  32. Szia ezek szerint: Ella! :D
    Persze! Mindjárt meg is teszem! :)
    Köszi a dícséretet! =) Nagyon sokat jelent! :D
    Grat az eddig kész novellához! :D
    Puszi! (:

    VálaszTörlés
  33. Nagyon szépen köszönöm! ^^

    VálaszTörlés
  34. :) Nincs semmit köszönni! ;)

    VálaszTörlés
  35. Szia! Én is jelentkeznék a pályázatra. A választott címem: A tarka pillangó. Sok puszi Zsani alias Szozsa914

    VálaszTörlés
  36. Sziia
    Én is szeretnék jeliznii..
    Cím:Felhők között
    Viszont én is inditottam egy novella versenyt ha érdekel nézz be
    http://zsanett-sebita.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok!
    Már fel is vagytok írva!
    Sok hajrá!
    Sokan vagytok már egy kategóriába, alkossatok nagyot! ;))
    Puszii.

    Ui.: Sebita, be fogok nézni!

    VálaszTörlés
  38. Én is szeretnék jelentkezni :)
    "Tarka pillangó"

    VálaszTörlés
  39. Okés Vivienne! :))
    Sok hajrá meg egy puszi! :D

    VálaszTörlés
  40. Felhők között,de majd lehet a Tarka pillangó iss...de ne várj nagy durranást!
    Vic

    VálaszTörlés
  41. Oké, Vic! (:
    Ügyes leszel! ;)
    Puszi.

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni és a Tarka pillangó címet választottam.
    Köszi és üdv: Dreamea

    VálaszTörlés
  43. Sziaa.(:
    Meg is vagy, köszi! ;)
    Most már érzem, hogy nagyon nagy fába vágtam a fejszém! :D
    De remélhetőleg menni fog az értékelés :D
    Puszi és sok sikert neked is!

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Köszi. Biztosan menni fog, ha nem hinnél magadban bele se kezdtél volna.
    Üdv: Dreamea

    VálaszTörlés